Ostatnia tendencja związana z reklamowaniem obuwia w naszym kraju może budzić pewien niepokój i wątpliwości dotyczące słuszności angażowania w praktycznie każdą reklamę prezentowanego obuwia celebrytów lub osób ze świata mody. Abstrahując od faktu, że jest to niewątpliwie ciekawa opcja jeśli chcemy zaskarbić sobie sympatię naszych potencjalnych klientów, to jednak jest to często rozwiązanie nie każdą kieszeń. Poza tym, daje się zaobserwować w ostatnim czasie szereg rodzących się przekonań wśród społeczeństwa, które widocznie pokazują, że nasi rodacy zaczynają powoli tracić zaufanie do reklam, w których występują tylko znane osoby uważając, że są one miało wiarygodne i robione tylko po to, aby wyzyskać społeczeństwo na niekoniecznie godnych polecenia produktach. Castingi do reklam przedstawiających noszone przez nas obuwie powinny wykorzystywać także zwyczajne osoby, które mogłyby wystąpić w omawianych spotach reklamowych. Zintensyfikowanie praktyk tego typu powinno prowadzić do zwiększenia zaufania naszej potencjalnej klienteli.