Prowadzisz własną firmę i boisz się niepochlebnych opinii na jej temat, które krążą po internecie? Potrafią one zgasić zapał przedsiębiorcy i wpłynąć negatywnie na wizerunek marki. Docieranie do nich za pomocą narzędzia do monitorowania Internetu i właściwa reakcja potrafią zażegnać nadchodzący kryzys. Monitoring internetu i mediów społecznościowych ciągle pozostaje dość obcym zagadnieniem dla wielu przedsiębiorców. Dlatego warto odpowiedzieć sobie na pytanie, czym jest monitoring internetu? Monitoring opinii internautów jest przede wszystkim metodą docierania do opinii na temat Twojej firmy, jej produktów i usług. Ludzie w internecie są anonimowi, dlatego czują się bezkarnie i myślą, że mogą pisać co tylko zechcą. W efekcie możesz spotkać się z różnymi opiniami na temat Twojej firmy, które są dosłownie wyssane z palca. Chyba nie trzeba tłumaczyć, jak to wpływa na wizerunek firmy. Takie opinie odstraszają potencjalnych klientów i nie zdecydowanie nie są dobrym rodzajem reklamy. Dlatego warto już dziś zająć się monitorowaniem opinii internautów, inaczej grozi Twojej firmie poważny kryzys.

1 KOMENTARZ

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.